- Autor
- Hayden Wes
- Tytuł
- Firmo, zadbaj o swój IVR!
- Źródło
- Marketing w Praktyce, 2006, nr 10, s. 42-45
- Słowa kluczowe
- Call centers, Nowe technologie, Obsługa klienta, Sieć telefoniczna
Call centers, High-tech, Customer service, Telephone network - Abstrakt
- Autor zastanawia się w jaki sposób i kiedy firmy powinny wprowadzać zautomatyzowany system obsługi klienta? Zdaje on sobie sprawę że odpowiedź na to pytanie nie jest prosta. W jakim momencie powinno się pozwolić na połączenie się z realnym pracownikiem biura obsługi klienta (a może nawet zachęcić do tego dzwoniących)? Jak ważne są głosy, które klienci słyszą w słuchawce? I jak można pogodzić koszty firmy z personalną obsługą klientów? W artykule znajduje się próba odpowiedzi na te pytania.
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Cytowane przez
- ISSN
- 1425-8315
- Język
- pol