BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Hayden Wes
Tytuł
Firmo, zadbaj o swój IVR!
Źródło
Marketing w Praktyce, 2006, nr 10, s. 42-45
Słowa kluczowe
Call centers, Nowe technologie, Obsługa klienta, Sieć telefoniczna
Call centers, High-tech, Customer service, Telephone network
Abstrakt
Autor zastanawia się w jaki sposób i kiedy firmy powinny wprowadzać zautomatyzowany system obsługi klienta? Zdaje on sobie sprawę że odpowiedź na to pytanie nie jest prosta. W jakim momencie powinno się pozwolić na połączenie się z realnym pracownikiem biura obsługi klienta (a może nawet zachęcić do tego dzwoniących)? Jak ważne są głosy, które klienci słyszą w słuchawce? I jak można pogodzić koszty firmy z personalną obsługą klientów? W artykule znajduje się próba odpowiedzi na te pytania.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu