BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Jasłowska Monika
Tytuł
Cenione cechy firmy telefonicznej
Źródło
Marketing w Praktyce, 2006, nr 10, s. 58-61
Słowa kluczowe
Public relations, Rynek telefonii komórkowej, Telefonia stacjonarna, Marka przedsiębiorstwa
Public relations, Mobile network market, Landline telephony, Enterprise's brand
Abstrakt
Autorka pisze, że wybór operatora telefonicznego z punktu widzenia klienta nie jest łatwy. Firmy oferujące usługi telekomunikacji przenośnej i stacjonarnej walczą o palmę pierwszeństwa, oferując swoim klientom niższe ceny, atrakcyjne bonusy i specjalne warunki współpracy. Sama atrakcyjność ofert to jednak nie jedyny czynnik, który decyduje o klienckich wyborach. Poza nią liczą się cechy firmy, a także komunikowane atuty. Autorka podaje, że przeprowadzone badania opinii społecznej wskazują, że istnieją cechy firm telefonicznych, które Polacy bardzo cenią. Z punktu widzenia public relations oznacza to potrzebę szczególnej ekspozycji i ochrony reputacji w określonych obszarach.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu