BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Karwatka Tomasz
Tytuł
Bannery piękne i efektywne
Źródło
Marketing w Praktyce, 2006, nr 10, s. 73-76
Słowa kluczowe
Reklama w internecie, Formy reklamy, Użytkownicy internetu, Serwis internetowy
Internet advertising, Advertising forms, Internet users, Website
Abstrakt
Autor zastanawia się jak reklamować, aby reklama w sieci była skuteczna i nie przeszkadzała. Jego zdaniem tworząc reklamę do internetu trzeba zacząć od zastanowienia się, czego użytkownicy szukają na danej stronie www. Jeśli okaże się, że reklama może być, choć częściowo, tym czego szukają użytkownicy – to jest duża szansa na osiągnięcie dobrej efektywności. Tym właśnie tropem podąża trend w reklamie internetowej, zwany reklamą kontekstową. Dalej w artykule autor podaje też wyniki badań mówiące o tym, jaki typ banera ma największą szansę na dużą efektywność i jak banery są omijane przez użytkowników.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu