- Autor
- Klimkowska Regina
- Tytuł
- Polacy i reklama
- Źródło
- Nowe Życie Gospodarcze, 1998, nr 51-52, s. 53-55
- Słowa kluczowe
- Efektywność reklamy, Reklama
Advertising efficiency, Advertising - Abstrakt
- Wprowadzenie reguł gospodarki rynkowej w Polsce wiąże się z powstaniem rynku konsumenta. Coraz więcej reklam pojawia się w radiu, telewizji i na ulicach. Czy Polacy są świadomymi ich odbiorcami? Czy potrafią krytycznie ocenić zawarte w nich informacje? Czy i jak zmieniły się ich postawy wobec reklamy?
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Cytowane przez
- ISSN
- 1234-5784
- Język
- pol