BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Klimkowska Regina
Tytuł
Polacy i reklama
Źródło
Nowe Życie Gospodarcze, 1998, nr 51-52, s. 53-55
Słowa kluczowe
Efektywność reklamy, Reklama
Advertising efficiency, Advertising
Abstrakt
Wprowadzenie reguł gospodarki rynkowej w Polsce wiąże się z powstaniem rynku konsumenta. Coraz więcej reklam pojawia się w radiu, telewizji i na ulicach. Czy Polacy są świadomymi ich odbiorcami? Czy potrafią krytycznie ocenić zawarte w nich informacje? Czy i jak zmieniły się ich postawy wobec reklamy?
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1234-5784
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu