BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Komuda Łukasz
Tytuł
Wszystko, wszędzie i jak najszybciej, czyli rynek usług kurierskich w Polsce
Źródło
Gospodarka, 1999, nr 3, s. 22-27
Słowa kluczowe
Usługi, Usługi kurierskie, Rynek usług kurierskich, Konkurencja na rynku pocztowym
Services, Courier services, Courier services market, Competition on postal market
Abstrakt
W ostatnich latach dynamika wzrostu obrotów branży usług kurierskich wyniosła 40-50 procent Nie należy się spodziewać spadku tej tendencji w roku bieżącym, szacuje się bowiem, że rynek ten jest wypełniony zaledwie w 30 procent Jednakże z każdym rokiem konkurencja będzie coraz ostrzejsza, a wejście na rynek coraz trudniejsze i kosztowniejsze. W artykule załączono wykaz koncesjonowanych firm na usługi kurierskie w Polsce oraz przedstawiono ich sylwetki.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1429-6381
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu