BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kaczoń Lech
Tytuł
Outdoor u progu zmian?
Źródło
Marketing w Praktyce, 2006, nr 10, s. 84-87
Słowa kluczowe
Raporty gospodarcze, Reklama zewnętrzna, Media reklamowe, Rynek reklamy, Formy reklamy
Economic reports, Outdoor advertising, Advertising media, Advertising market, Advertising forms
Abstrakt
Biorąc pod uwagę wielkość Polski, jej podział administracyjny, liczbę miast powyżej 100 tysięcy mieszkańców oraz ogólną liczbę mieszkańców kraju, autor szacuje, że potencjał rynku reklamy zewnętrznej jest obecnie niewystarczający. Z drugiej strony, trzeba oczywiście wziąć pod uwagę potencjał ekonomiczny kraju oraz rozwój gospodarczy. Te ostatnie czynniki w sposób istotny wpływają również na rozwój branży. Dlatego w ciągu najbliższego dziesięciolecia, zdaniem autora, należy spodziewać się zarówno ilościowego rozwoju nośników reklamy, jak i ich jakościowych przemian. Rynek zdominują nośniki małego i dużego formatu. Pośrodku funkcjonować będą średniej wielkości nośniki nowej generacji (także elektroniczne). Po 2015 roku nastąpi przyspieszona indywidualizacja reklamy zewnętrznej. Wówczas pierwszoplanową rolę zaczną odgrywać inteligentne systemy sterujące przekazem treści reklamowych na nośnikach reklamy.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu