BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Sagan Katarzyna
Tytuł
Reklama jak w banku : Dobre obyczaje w reklamie
Źródło
Nasz Rynek Kapitałowy, 2006, nr 11, s. 46-47
Słowa kluczowe
Reklama, Kodeks dobrych praktyk, Kodeks etyki, Bankowość, Banki, Etyka, Dobre praktyki
Advertising, Code of Good Practice, Code of ethics, Banking, Banks, Ethics, Good practice
Abstrakt
Banki to instytucje, dla których kreowanie trwałego, pozytywnego wizerunku w reklamie jest najcenniejszym aktywem. W przypadku reklamy usług bankowych przepisy szczegółowe dotyczą przede wszystkim zgodności z prawdą. A Kodeks Etyki Reklamy powstał z myślą o ustawicznym podnoszeniu standardów etycznych. Chociaż działalność reklamowa jest przedmiotem normalizacji ustawowych, jak i etycznych o charakterze dobrowolnym, w przypadku bankowości reklama powinna wyróżniać się szczególną rzetelnością.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1508-9711
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu