BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Tomankiewicz Małgorzata
Tytuł
Nowe trendy w PR : II kongres Public Relations
Źródło
Nasz Rynek Kapitałowy, 2006, nr 11, s. 38-39
Słowa kluczowe
Public relations, Konferencje, Społeczna odpowiedzialność biznesu
Public relations, Conferences, Corporate Social Responsibility (CSR)
Abstrakt
Public relations nie jest zjawiskiem statycznym - jest zespołem świadomych, zaplanowanych i systematycznych aktywności, które przez wzgląd na swoją dynamikę wymagają tworzenia nowych trendów. To, jak je wprowadzać w życie, zależy już od specjalistów PR. II Kongres "Nowe trendy w PR" z września 2006 r. pozwolił wymienić niemałe już doświadczenia w tym zakresie.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1508-9711
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu