BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Maszek Marek
Tytuł
Polski rynek opakowań
Źródło
Gospodarka, 1999, nr 13, s. 15-18
Słowa kluczowe
Opakowalnictwo, Opakowania ekologiczne, Rynek opakowań, Produkcja opakowań
Packaging science, Ecological wrapping, Packaging market, Production of packaging
Abstrakt
We współczesnych realiach rynkowych promocja towaru stała się dla producentów priorytetem. Działania marketingowe aby były skuteczne wymagają trafnych decyzji dotyczących opakowalnictwa. Rosnące znaczenie funkcji promocyjnej opakowania wynika z jego roli przy podejmowaniu decyzji o kupnie towaru przez nabywcę.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1429-6381
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu