BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Siedlikowski Krzysztof
Tytuł
Jakość usług w Stoczni im. J. Piłsudskiego i czynniki wpływające na jej polepszenie
Źródło
Problemy Jakości, 1999, nr 1, s. 38-43
Słowa kluczowe
Jakość usług, Przedsiębiorstwo usługowe
Quality of services, Service enterprise
Firma/Organizacja
Gdańska Stocznia Remontowa SA
Abstrakt
Opracowanie podejmuje próbę opisania zagadnienia pracy w systemie jakości. Autor przedstawia zarys zależności występującej między jakością a wydajnością, aby przystąpić do zdefiniowania pojęcia jakości w realiach pracy stoczniowej oraz czynników jakościotwórczych usług. Opisane kolejno zostają dwa wzorce jakości (jeden dla konsumenta, drugi dla usługodawcy) oraz sposób ich wykorzystania. Wnioski zamykające artykuł zawierają opis nadzoru i kontroli usług stoczniowych oraz zalecenia wprowadzone w Gdańskiej Stoczni Remontowej służące polepszeniu jakości.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0137-8651
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu