BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Konarski Ksawery
Tytuł
Temida marketingu bezpośredniego : Ustawa o ochronie danych osobistych
Źródło
Marketing Serwis, 1999, nr 3, s. 44-45
Słowa kluczowe
Marketing bezpośredni, Ochrona danych osobowych, Ustawodawstwo gospodarcze
Direct marketing, Personal data protection, Economic legislation
Abstrakt
30 kwietnia 1998 r. weszła w życie ustawa o ochronie danych osobowych z 29 sierpnia 1997 r. (Dz.U. 1997 r., nr 133, poz. 883). Przepisy tej ustawy regulują sposób prowadzenia działalności marketingowej. W związku z tym warto przybliżyć podstawowe terminy użyte w ustawie, jak i przesłanki dopuszczalności wykorzystywania danych osobistych.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-5588
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu