BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Jeruszka Urszula
Tytuł
Metody badania jakości kształcenia w szkołach wyższych
Źródło
Polityka Społeczna, 2006, nr 8, s. 14-21
Słowa kluczowe
Szkolnictwo wyższe, Edukacja, Metody badawcze, Jakość kształcenia, Poziom edukacji, Kształcenie zawodowe
Higher education, Education, Research methods, Quality education, Level of education, Vocational training
Abstrakt
Podstawowym zadaniem każdej szkoły zawodowej - szkoły wyższe są także szkołami zawodowymi jest przygotowanie absolwentów do podjęcia i wykonywania pracy zgodnie z potrzebami gospodarki. Badania szkolnictwa zawodowego mogą dotyczyć jego funkcji założonej lub rzeczywistej. Funkcja założona wyraża się w organizacji, metodach i środkach realizacji zadań zgodnych z ustaleniami i normami prawnymi. Funkcja rzeczywista to stan faktyczny osiągnięć szkolnych studentów.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0137-4729
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu