BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Pokrzywa Piotr
Tytuł
Giganci reklamy : Megakoncerny decydują o kształcie poczynań reklamowych
Źródło
Media i Marketing Polska, 1999, nr 2, s. 23-24
Słowa kluczowe
Ranking, Reklama, Agencje reklamowe, Rynek reklamy
Ranking, Advertising, Advertising agency, Advertising market
Abstrakt
Artykuł omawia raport tygodnika "Advertising Age" dotyczący rankingu największych reklamodawców na poszczególnych kontynentach za rok 1997. Podaje 10 gigantów reklamy na świecie, także najczęściej reklamowane produkty.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1507-174X
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu