BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kotewicz Marcin
Tytuł
Strategia zakupowa i jej wpływ na zdobywanie przewagi konkurencyjnej przez przedsiębiorstwo
Źródło
Gospodarka Materiałowa i Logistyka, 2006, nr 11, s. 6-12
Słowa kluczowe
Strategia zakupów, Przewaga konkurencyjna, Cele przedsiębiorstwa, Zaopatrzenie materiałowe, Zarządzanie logistyczne
Purchasing strategy, Competitive advantage, Corporate objectives, Material supply, Logistic management
Abstrakt
Sukces bądź porażka przedsiębiorstwa wynika z jakości decyzji podejmowanych przez jej menedżerów oraz konsekwencji w ich implementacji. Podstawą decyzji są cele, które stawia sobie zarząd firmy, wewnętrzny potencjał organizacji oraz warunki funkcjonowania rynku. Warunkiem powodzenia jest opracowanie spójnego katalogu celów i priorytetów oraz ustalenie metodologii ich osiągnięcia. W rezultacie powstaje strategia przedsiębiorstwa, która może mieć zasadniczy wpływ na uzyskanie przewagi konkurencyjnej.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1231-2037
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu