BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Iwaniec Magdalena A.
Tytuł
Potrzeby informacyjne controllingu sprzedaży
The Information Needs of Sale Controlling
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2005, nr 1085, s. 208-211, bibliogr. 8 poz.
Tytuł własny numeru
Rachunkowość a controlling
Słowa kluczowe
Controlling, Zarządzanie Kontaktami z Klientem
Controlling, Customer Relationship Management (CRM)
Uwagi
summ.
Abstrakt
Jedna z funkcji controllingu jest funkcja zasilania w informacje, którą z kolei wykorzystuje się w procesie planowania i kontroli. Chcąc zapewnić realizacje zadań controllingu sprzedaży, wśród których jednym z podstawowych jest niedopuszczenie do podejmowania błędnych decyzji w obszarze sprzedaży, należy stworzyć system informacyjny i zapewnić mu sprawne funkcjonowanie.

The paper treats on the information needs, which are important element of sale controlling. Used information must possess qualitative characteristic. The information needs of sale controlling are satisfied by accounting and environment. Essential source is Customer Relationship Management. Information in sale controlling creates the basics for planning and controlling.(original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Controlling w działalności przedsiębiorstwa, red. E. Nowak, PWE, Warszawa 2004.
  2. Controlling w przedsiębiorstwie. Koncepcje i instrumenty, red. E. Nowak, ODiDK, Gdańsk 2003.
  3. Kotler P., Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola. Wyd. FELBERG SJA, Warszawa 1999.
  4. Kowalak R., Benchmarking w controllingu sprzedaży, Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej nr 987, Wrocław 2003.
  5. Majchrzak J., Zimniewicz K., Zapotrzebowanie na informacje w polskich przedsiębiorstwach w okresie transformacji (raport z badań), "Organizacja i Kierowanie" 1996 nr 4.
  6. Nowak E., Rachunkowość zarządcza, Wyd. Profesjonalnej Szkoły Biznesu, Kraków 2001.
  7. Vollmuth H.J., Controlling. Planowanie, kontrola, kierowanie, Placet, Warszawa 1996.
  8. Zarzycki M., Controlling sprzedaży jako system nawigacyjny dla przedstawicieli handlowych, [w:] Ilościowe i jakościowe aspekty zarządzania, red. L. Zawadzka, Politechnika Gdańska, Gdańsk 2001.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu