BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Olsztyńska Agnieszka
Tytuł
Wizerunek także dla pracownika : Cele i techniki public relations wewnątrz firmy
Źródło
Personel, 1999, nr 9, s. 30-32
Słowa kluczowe
Komunikowanie w przedsiębiorstwie, Public relations, Otoczenie przedsiębiorstwa
Communication in organisation, Public relations, Enterprise environment
Abstrakt
Właściwa komunikacja jest spoiwem firmy, pozwala na efektywne funkcjonowanie zespołów ludzkich, wpływa na poczucie przynależności do organizacji i zachęca pracowników do pracy. Podano wyniki badania przeprowadzonego przez International Association of Business Communicators wśród 300 firm amerykańskich. Wynika z nich, że: pracownicy doceniają rolę komunikacji bezpośredniej z przełożonym i uważają ją za podstawowy środek komunikacji; pracownicy jednocześnie podkreślają, iż bezpośredni przełożeni nie komunikują się z nimi w satysfakcjonujący sposób; publikacje wewnętrzne odgrywają znaczącą rolę, jednak nie są uważane za podstawowe źródło informacji; pracownicy zaznaczają brak zainteresowania ich pomysłami.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1233-0299
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu