BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Baruk Agnieszka Izabela
Tytuł
Kreatywność pracowników wobec znużenia reklamą internetową
Źródło
Problemy Jakości, 2006, nr 8, s. 32-36
Słowa kluczowe
Badania reklamowe, Psychologia reklamy, Reklama, Reklama w internecie
Advertising research, Psychology of advertising, Advertising, Internet advertising
Uwagi
Zawiera rysunki: [1] Przeciętny czas spędzany przez respondentów w sieci każdego dnia (w %), [2] Wskazania respondentów dotyczące tego, jak często drażnią ich różne formy reklamy, [3] Punktowa ocena stopnia zgodności respondentów ze stwierdzeniami dotyczącymi przyczyn drażniącego oddziaływania bannerów, [4] Punktowa ocena stopnia zgodności respondentów ze stwierdzeniami dotyczącymi tego, czy bannery wzbudzają ich zainteresowanie, [5] Punktowa ocena stopnia zgodności respondentów ze stwierdzeniami dotyczącymi tego, czy bannery odpowiadają ich zainteresowaniom i potrzebom, [6] Ocena przedsiębiorstw, w jakim stopniu zwracają się wydatki poniesione na pracowników. Zawiera tabele: [1] Wskazania respondentów dotyczące ich zachowań w odpowiedzi na banner, [2] Wskazania respondentó dotyczące zmiany ich zachowań i stosunku do bannerów w przypadku ich lepszego targetowania
Abstrakt
W artykule przedstawiono przyczyny malejącej skuteczności tradycyjnych form reklamy, omówiono również postawy potencjalnych nabywców wobec reklamy internetowej oraz znaczenie zasobów intelektualnych w kreowaniu nowatorskich pomysłów reklamowych.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. J. Baruk, Innowacje czynnikiem efektywnego rozwoju przedsiębiorstwa, Wydawnictwo UMCS, Lublin 1992.
  2. A. Baruk, Marketing personalny a kreowanie wizerunku firmy (Rozprawy Naukowe Akademii Rolniczej w Lublinie - Zeszyt 292), Wydawnictwo Akademii Rolniczej w Lublinie, Lublin 2005.
  3. D. Kaznowski, Siła w sieci, „Businessman Magazine" 2005, nr 6, s. 96.
  4. M. Pietrzak, Marketingowy śmietnik, „Businessman Magazine" 2004, nr 11, s. 142.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0137-8651
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu