BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Chrabonszczewski Maciej
Tytuł
Harmonizacja polskich branżowych norm etycznych dotyczących reklamy z normami Unii Europejskiej
Harmonozation of Polish Ethical Norms Concerning Advertisement with the European Union Norms
Źródło
Studia Europejskie / Centrum Europejskie Uniwersytetu Warszawskiego, 2001, nr 3, s. 29-46, bibliogr. 21 poz.
Słowa kluczowe
Reklama, Etyka w reklamie, Prawne aspekty reklamy, Prawo WE
Advertising, Advertising ethics, Legal aspects of advertising, European Community law
Abstrakt
Zamieszczono analizę przepisów prawnych oraz branżowych dotyczących etyki reklamy w Polsce oraz Unii Europejskiej. Jak wynika z porównań z Prawem Unii Europejskiej, prawo polskie dotyczące reklamy jest wciąż niedoskonałe, chociaż ewoluuje wraz z prawem europejskim.

The analysis of law regulations concerning ethics in advertisement in Poland and EU has been presented. Polish ethical norms concerning advertisement is still imperfect but is still evaluating together with the EU norms.(AŁ)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Pełny tekst
Pokaż
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1428-149X
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu