BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Oliński Marian
Tytuł
Wspieranie małych i średnich przedsiębiorstw
Support for Small and Medium Enterprises
Źródło
Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstwa, 2006, nr 9, s. 31-36, bibliogr. 2 poz.
Słowa kluczowe
Małe i średnie przedsiębiorstwa, Wspieranie small businessu, Strategia rozwoju przedsiębiorstwa
Small business, Small business support, Company development strategy
Uwagi
streszcz., summ.
Abstrakt
W artykule przedstawiono problematykę wspierania małych i średnich przedsiębiorstw. Szczególną uwagę zwrócono na oczekiwania przedsiębiorców wobec możliwych kierunków wsparcia. Stały i precyzyjny monitoring potrzeb przedsiębiorców może się przyczynić do wzrostu skuteczności oferowanej pomocy.

The problem of supporting small and medium enterprises is highlighted in the paper. Particular attention is drawn to expectations of entrepreneurs regarding possible directions of support. Permanent and precise monitoring of entrepreneurs' needs could contribute to a higher effectiveness of the support offered.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. I. Janiuk, Strategiczne dostosowanie polskich małych i średnich przedsiębiorstw do konkurencji europejskiej, Difin, Warszawa 2004.
  2. J. A. WOjciechowski (red.), Rezultaty prawnych i ekonomicznych metod wsparcia małych i średnich przedsiębiorstw stosowanych przez Unię Europejską i Państwa Członkowskie, oraz możliwość i zasadność zastosowania ich w Polsce, Instytut Studiów i Prawa Europejskiego, Warszawa, 2003.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0860-6846
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu