BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Rydz Urszula
Tytuł
Egzamin Open Cloze Test - postrachem studentów
Open Cloze Test: Students' Nightmare
Źródło
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Warszawie, 2002, z. 11, s. 137-141, bibliogr. 8 poz.
Słowa kluczowe
Rozwiązywanie testów, Test Fishera
Tests solving, Fisher exact test
Uwagi
summ.
Abstrakt
Celem badania było znalezienie odpowiedzi na pytanie: czy przedstawienie polskiemu studentowi podobnego zadania wypełniania luk w języku rodzimym pomoże mu w skuteczniejszym rozwiązywaniu tego typu ćwiczeń w języku angielskim? Z porównań wynika, ze trudny tekst w języku ojczystym może przysporzyć problemy w tekście z uzupełnianiem luk. Natomiast średnio trudny tekst w języku obcym postrzegany jest przez studentów jako o wiele trudniejszy.

The author analyses open-cloze test concentrating on their practical application for teaching foreign languages. Comparative analysis of open-cloze tests in a foreign and mother language proves their usefulness in a classroom situation. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1427-3500
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu