BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Pawlak Katarzyna
Tytuł
Proces oceny skuteczności reklamy
The Advertising Efficiency Evaluation Process
Źródło
Zeszyt Naukowy Doktorantów / Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu. Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2000, nr 2, s. 129-142, bibliogr. 11 poz.
Słowa kluczowe
Reklama, Kampanie reklamowe, Efektywność reklamy, Konkurencja reklamowa, Zachowania konsumenta
Advertising, Advertising campaign, Advertising efficiency, Advertising competition, Consumer behaviour
Abstrakt
Najnowsze podejście do zagadnień reklamy określa jej skuteczność jako stopień realizacji postawionego celu w określonych, zewnętrznych warunkach funkcjonowania firmy. Pogląd ten wiąże skuteczność reklamy z całym procesem powstawania reklamy i uzależnia efekty od poprawnej realizacji poszczególnych jej etapów. Uwaga autorki została skupiona na obszarach i etapach badań skuteczności reklamy oraz na czynnikach ograniczających skuteczność kampanii reklamowej.

New approach towards advertising defines its efficiency as degree of aim's realization in specified, external firm conditions. That kind of view connects advertising efficiency with the whole process of advertising creation. Most attention has been devoted to research of advertising efficiency as well as efficiency decreasing factors of advertising campaign. (AŁ)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu