BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Szczęsny Rafał
Tytuł
Reklama leków a czyny nieuczciwej konkurencji
Źródło
Przegląd Ustawodawstwa Gospodarczego, 2006, nr 11, s. 29-35
Słowa kluczowe
Prawo farmaceutyczne, Prawo konkurencji, Nieuczciwa konkurencja, Reklama, Rynek farmaceutyczny, Działalność gospodarcza, Naruszenie przepisów prawa
Pharmaceutical law, Competition law, Unfair competition, Advertising, Pharmaceutical market, Business activity, Violation of the law
Abstrakt
Reklama farmaceutyczna (reklama leków) to specyficzny rodzaj reklamy. Leki są jednym z najczęściej reklamowanych towarów w mediach. Sama zaś regulacja prawna dotycząca reklamy leków ustanowiona jest w artykułach 52-64 ustawy z 6.09.2001 r. "Prawo farmaceutyczne". Jednocześnie w polskim systemie prawnym istnieją inne przepisy odnosząca się do reklamy, np. te o nieuczciwej konkurencji. Czyny nieuczciwej reklamy mogą się krzyżować z większością innych, konkretnych przypadków nieuczciwej konkurencji.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0137-5490
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu