BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Dziekoński Michał
Tytuł
Controlling narzędzi marketing mix
Źródło
Marketing w Praktyce, 2006, nr 11, s. 16-19
Słowa kluczowe
Marketing-mix, Narzędzia controllingu, Kontrola marketingowa, Controlling
Marketing-mix, Controlling tools, Marketing control, Controlling
Abstrakt
Autor pisze, że od specjalistów marketingu wymaga się dziś nie tylko kreatywności, ale także umiejętności pomiaru efektów działań i udowodnienia, że środki zainwestowane w rozwój marki, promocje, czy wejście do nowych kanałów dystrybucji się zwróciły. Autor opisuje następujące narzędzia: controlling produktu - narzędzia rachunkowości zarządczej, controlling cen i rola eksperymentów rynkowych, controlling dystrybucji - planowanie punktów sprzedaży, controlling efektywności kampanii promocyjnych oraz controlling marketing mix z wykorzystaniem gier symulacyjnych.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu