BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Osip Mirosław
Tytuł
Zakup samochodu przez internet
Źródło
Marketing w Praktyce, 2006, nr 11, s. 60-63, bibliogr. 4 poz.
Słowa kluczowe
Rynek samochodowy, Badania ankietowe, Internet, Informacja w podejmowaniu decyzji
Car market, Questionnaire survey, Internet, Information in decision making
Abstrakt
Autor pisze, że samochód jest produktem, który już zaistniał w handlu elektronicznym. Kilka lat temu, w związku z internetem, mówiono nawet o zbliżającej się rewolucji w dystrybucji samochodów. Jednak dotychczasowe doświadczenia z rynków o znacznie wyższym spopularyzowaniu technologii internetowej niż w Polsce nie potwierdzają poważnych zmian. Ale równocześnie faktem jest, że ponad 90 proc. kupujących auto w USA w roku 2004 przyznało, iż korzystało z internetu przed transakcją (głównie poszukując informacji o pojazdach, kontaktu z dealerem lub w celu zainicjowania zakupu). W artykule zaprezentowano wyniki badań ankietowych wśród osób dokonujących zakupu samochodu w Polsce.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. M. De Kare-Silver (2002), E-szok. Rewolucja elektroniczna w handlu, PWE, Warszawa.
  2. M. Niedźwiedziński (2004), Globalny handel elektroniczny, PWN, Warszawa.
  3. M. Rószkiewicz (2002), Metody ilościowe w badaniach marketingowych, PWN, Warszawa.
  4. Windham L. Orton K. (2001), Dusza nowego konsumenta. Postawy, zachowania i preferencje e-klientów, CeDeWu, Warszawa.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu