BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kania Ewa
Tytuł
Mikro- i makroekonomiczne aspekty relacji bank - klient
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2001, nr 899, t. 2, s. 175-180, bibliogr. 6 poz.
Tytuł własny numeru
Finanse, bankowość i ubezpieczenia
Słowa kluczowe
Zarządzanie bankiem, Usługi bankowe, Obsługa klienta, Budowanie lojalności klienta, Kredyt bankowy
Bank management, Banking services, Customer service, Cultivation customer loyalty, Bank credit
Abstrakt
Artykuł poświęcono problematyce relacji między klientem a jego bankiem podstawowym i znaczeniu tych relacji w skali mikro - dla banku i dla klienta oraz w skali makro - dla całej gospodarki narodowej. Szczególną uwagę zwrócono na zagadnienie znaczenia stałej więzi z bankiem-kredytodawcą dla przedsiębiorstw.

The article is devoted to relations between client and bank and presented meaning of this relations in micro scale for bank and client and macro scale for national economy. Special attention paid to importance of regular links between bank-creditor and enterprise. (M.P.)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Bogacka-Kisiel E. (1998) (red.): Podstawy zarządzania finansami banku komercyjnego. Wrocław: Wyd. Akademii Ekonomicznej.
  2. Bogacka-Kisiel E. (2000) (red.): Usługi i procedury bankowe. Wrocław: Wyd. Akademii Ekonomicznej.
  3. Fischer K. (1990): Hausbankbeziehungen als Instrument der Bindung zwischen Banken und Unternehmen: Eine theoretische und empirische Analyse. Praca doktorska, Uniwersytet w Bonn.
  4. James C., P. Wier (1990): Borrowing Relationships, Intermediation and the Cost of Issuing Public Securities. "Journal of Financial Economics" 28, s. 149-171.
  5. Karpiński P. (2001): Każdy ma swój bank podstawowy. "Gazeta Bankowa" 6. s. 29-33.
  6. Peek J., E.S. Rosengren (1998): Japanese Banking Problems: Implications for Southeast Asia. Second Annual Conference of the Central Bank of Chile, Santiago, September 3-4, 1998.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu