- Autor
- Evans Philip, Wurster Thomas S.
- Tytuł
- Myślenie strategiczne o handlu elektronicznym
- Źródło
- Nowe Życie Gospodarcze, 2000, nr 18, s. 32-33
- Słowa kluczowe
- Handel elektroniczny, Biznes elektroniczny, Myślenie strategiczne, Strategia sprzedaży, Przewaga konkurencyjna, Rynki elektroniczne
e-commerce, e-business, Strategic thinking, Sales strategy, Competitive advantage, Electronic markets - Abstrakt
- Artykuł omawia strategie działania w handlu elektronicznym, która pozwoliłyby osiągnąć przewagę konkurencyjną.
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Cytowane przez
- ISSN
- 1234-5784
- Język
- pol