BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Evans Philip, Wurster Thomas S.
Tytuł
Myślenie strategiczne o handlu elektronicznym
Źródło
Nowe Życie Gospodarcze, 2000, nr 18, s. 32-33
Słowa kluczowe
Handel elektroniczny, Biznes elektroniczny, Myślenie strategiczne, Strategia sprzedaży, Przewaga konkurencyjna, Rynki elektroniczne
e-commerce, e-business, Strategic thinking, Sales strategy, Competitive advantage, Electronic markets
Abstrakt
Artykuł omawia strategie działania w handlu elektronicznym, która pozwoliłyby osiągnąć przewagę konkurencyjną.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1234-5784
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu