BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kuciński Kazimierz
Tytuł
Lokalizacja jako element kształtowania pozycji rynkowej firmy (na przykładzie fabryki samochodów Opel)
Location as an Element of Creating a Market Situation of a Company (on the Example of Opel Motor Industry)
Źródło
Monografie i Opracowania / Szkoła Główna Handlowa, 1998, nr 434, s. 25-38, bibliogr. 1 poz.
Słowa kluczowe
Przemysł motoryzacyjny, Pozycja przedsiębiorstwa na rynku, Polityka przestrzenna, Studium przypadku
Automotive industry, Business strength, Spatial policy, Case study
Firma/Organizacja
General Motors (GM)
Abstrakt
Artykuł przedstawia problemy wyboru lokalizacji w Polsce zakładu produkującego samochody osobowe "Opel", należącego do ponadnarodowego koncernu General Motors (GM). Pokazuje również jaki ma wpływ racjonalny wybór lokalizacyjny na pozycję rynkową firmy, tj. zdobycie nowych rynków oraz umocnienie swojej pozycji konkurencyjnej.

The article presents some problems of localization in Poland for Opel motor industry belonging to General Motors. An influence of rational choice of localization on company's market position was also shown. (A.Ł.)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0867-7727
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu