BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Andrzejewska Olga
Tytuł
Rynek słonych przekąsek w Polsce
Źródło
Gospodarka, 1999, nr 37, s. 19-23
Słowa kluczowe
Przemysł spożywczy, Produkcja żywności, Rynek żywności, Konkurencja rynkowa, Reklama
Food industry, Food production, Food market, Market competition, Advertising
Abstrakt
Na rynku słonych przekąsek królują czterej potentaci (Bahlsen, Chio Lilly Snack Foods, Frito Lay, Star Foods) prześcigający się w pomysłach w walce o przychylność konsumenta. Do konkurencji włącza się kolejny gigant, który może wyeliminować z rynku kilku drobnych producentów. Dynamiczny wzrost tej branży tylko chwilowo powstrzymał kryzys rosyjski, najsilniej zresztą odczuwany przez małych producentów.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1429-6381
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu