BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Przyjemska Joanna
Tytuł
Dystrybucja kosmetyków - jak dotrzeć do klienta?
Źródło
Gospodarka, 1999, nr 37, s. 30-32
Słowa kluczowe
Kosmetyki, Dystrybucja produktu, Promocja produktu, Sprzedaż bezpośrednia, Chemia gospodarcza
Cosmetics, Product distribution, Product promotion, Direct sales, Domestic detergents
Abstrakt
Przeciętna Polka najczęściej używa kosmetyków kolorowych, natomiast w niełasce pozostają kosmetyki pielęgnacyjne, np. mleczka do twarzy, kremy, toniki, balsamy itp. A dla rodzimych producentów najważniejszy pozostaje obecnie gust przeciętnej Polki i pozyskanie jej jako klientki. Niestety tylko 11 procent naszych kosmetyków trafia na rynki państw UE.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1429-6381
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu