BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Tyc Karolina
Tytuł
Przesłanki tworzenia eurokanałów logistycznych na przykładzie artykułów częstego zakupu
Circumstances of Creating Logistic Eurochannels on the Example of Frequent Purchase Articles
Źródło
Zeszyty Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, 2001, nr 10, s. 41-50, bibliogr. 18 poz.
Słowa kluczowe
Globalizacja działań przedsiębiorstwa, Dystrybucja produktu, Kanały dystrybucji, Logistyka dystrybucji, Łańcuch dostaw, Konkurencyjność przedsiębiorstwa
Globalization of enterprise activity, Product distribution, Distribution channels, Distribution logistics, Supply chain, Enterprise competitiveness
Abstrakt
Przedmiotem rozważań w opracowaniu była próba znalezienia odpowiedzi na pytanie, jaki wpływ na dystrybucję produktów, zwłaszcza częstego zakupu, może mieć tworzenie eurokanałów logistycznych. Autorka scharakteryzowała naturę i najważniejsze cechy kanałów i eurokanałów logistycznych. Artykuł kończy omówienie tendencji rozwoju dystrybucji artykułów częstego zakupu na terenie Unii Europejskiej i w Polsce.

There is an attempt to analyze the influence of logistic eurochannels on products distribution, especially of frequent purchase articles. The author characterized the most important features of channels and logistic eurochannels together with development tendencies of distribution of frequent purchase articles in the EU and Poland. (AŁ)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-2168
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu