BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Wrzosek Wojciech
Tytuł
Spór o paradygmat marketingu
The Dispute about Marketing Paradigm
Źródło
Studia i Prace Kolegium Zarządzania i Finansów / Szkoła Główna Handlowa, 2002, z. 24, s. 25-35
Słowa kluczowe
Funkcje marketingu, Marketing transakcyjny, Marketing partnerski
Marketing functions, Transactional marketing, Partnership marketing
Abstrakt
Koncepcja marketingowa jako kategoria mikroekonomiczna opisuje sprecyzowany sposób funkcjonowania przedsiębiorstw na rynku. Może być ona rozpatrywana jako pewna kategoria modelowa, odzwierciedlająca wyłącznie teoretyczną konstrukcję ze sposobów postępowania przedsiębiorstw na rynku lub jako koncepcja będąca podstawą rzeczywistego postępowania przedsiębiorstw. W artykule przedstawiono spór na temat marketingu i jego koncepcji. Dyskusja ta zdaniem autora rozwija się w różnych kierunkach, nie omijając również takich, które wskazują na niebezpieczeństwo stopniowego zanikania tożsamości marketingu.

In this article presented dispute about marketing and its conception. Marketing conception as a microeconomic category described way of function of Polish companies. (MP)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1234-8872
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu