BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Garlicki Jan
Tytuł
Dyamika rynku badań marketingowych w Polsce
Źródło
Nowe Życie Gospodarcze, (dodatek) - Agencje Badań Marketingowych, [2000], wyd.5, s. 2-5
Słowa kluczowe
Badanie opinii, Badanie rynku, Agencje badań marketingowych, Badania marketingowe
Opinion research, Market research, Marketing research agencies, Marketing research
Abstrakt
Raport na temat stanu badań rynku i opinii w Polsce opracowany po raz piąty, na podstawie ankiet wypełnionych przez agencje badań marketingowych. W badaniu wzięło udział 39 firm.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1234-5784
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu