- Autor
- Garlicki Jan
- Tytuł
- Dyamika rynku badań marketingowych w Polsce
- Źródło
- Nowe Życie Gospodarcze, (dodatek) - Agencje Badań Marketingowych, [2000], wyd.5, s. 2-5
- Słowa kluczowe
- Badanie opinii, Badanie rynku, Agencje badań marketingowych, Badania marketingowe
Opinion research, Market research, Marketing research agencies, Marketing research - Abstrakt
- Raport na temat stanu badań rynku i opinii w Polsce opracowany po raz piąty, na podstawie ankiet wypełnionych przez agencje badań marketingowych. W badaniu wzięło udział 39 firm.
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Cytowane przez
- ISSN
- 1234-5784
- Język
- pol