BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Góralczyk Marzena
Tytuł
Jakość produktów spożywczych determinantą konsumpcji - studium przypadku
Źródło
Problemy Jakości, 2006, nr 11, s. 44-46
Słowa kluczowe
Jakość, Jakość produktów żywnościowych, Rynek żywności, Żywność, Jakość mięsa, Rynek przetworów owocowo-warzywnych
Quality, Food quality, Food market, Food, Meat quality, Fruit and vegetable products market
Uwagi
Zawiera tabelę: [1] Segmentacja badanych konsumentów województwa lubelskiego. Zawiera rysunki: [1] Ocena poszczególnych czynników wpływających na decyzje dotyczące zakupu produktów mięsnych, [2] Miejsca dokonywania zakupów wyrobów mięsnych wśród badanych konsumentów województwa lubelskiego, [3] Ocena poszczególnych czynników wpływających na decyzje dotyczące zakupu warzyw i owoców, [4] Miejsca dokonywania zakupów warzyw i owoców wśród badanych konsumentów województwa lubelskiego
Kraj/Region
Województwo lubuskie
Lubuskie Voivodship
Abstrakt
W niniejszym artykule zaprezentowano wyniki badań przeprowadzonych wśród konsumentów z województwa lubuskiego. Mają one na celu ukazać niektóre wskazówki dotyczące zachowań konsumentów.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. P A. Liming, W J. Marcelis, W M. F. Jongen: Zarządzanie jakością żywności ujęcie techniczno-menedżerskie, Wydawnictwo Naukowo - Techniczne, Warszawa 2005. s. 13.
  2. M. Marczak: Wymiary jakości produktu, „Problemy Jakości" 2001, nr 7. s. 14.
  3. J. Penc: Sztuka skutecznego zarządzania. Kierowanie firmą z myślą o jutrze i procesach integracji z Unią Europejską. Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2005, s. 165.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0137-8651
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu