BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Sadowski Robert
Tytuł
Marketing wyszukiwarek
Źródło
Marketing w Praktyce, 2006, nr 11, s. 79-82
Słowa kluczowe
Wyszukiwarki internetowe, Użytkownicy internetu, Marketing internetowy, Rozwój technologiczny
Internet search engine, Internet users, e-marketing, Technological development
Abstrakt
Autor zauważa, że wyszukiwarki przestają tylko przeszukiwać strony www. Coraz częściej rozpoznają intencje użytkownika i zwracają wyniki, które zawierają odpowiedzi, jakich oczekuje. Reagują na jego zapytania sugerują pewne podpowiedzi. Z miesiąca na miesiąc kolejne dziedziny życia zostają uporządkowane przez wyszukiwarki, dzięki czemu rezultaty poszukiwań są jeszcze dokładniejsze. Niezależnie od tego, czego szukamy, znajdziemy to w wyszukiwarce. Kolejne firmy na podstawie badań, własnych doświadczeń i referencji partnerów przekonują się o zaletach wyszukiwarek internetowych. Zachęca do tego także fakt, iż z miesiąca na miesiąc rośnie liczba internautów. Autor przygląda się, jakie korzyści przynoszą Google, WP.pl, Onet.pl, NetSprint czy Szukacz. Do czego jeszcze można je wykorzystać, zarówno od strony marketingowej, jak i prywatnej?
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu