BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Szczerbicka Dorota
Tytuł
Emocje kreują sukces marki
Źródło
Marketing w Praktyce, 2006, nr 11, s. 86-89
Słowa kluczowe
Raporty gospodarcze, Wartość marki, Pozycjonowanie marki, Badania marketingowe
Economic reports, Brand value, Brand positioning, Marketing research
Abstrakt
Czy kupić produkt markowy, czy też zadowolić się niemarkowym? Takie pytania często zadają sobie konsumenci przy półce sklepowej. To, jakie emocje wiążą się z daną marką w chwili podejmowania decyzji przez konsumenta, może mieć kluczowe znaczenie. Głównymi celami badania „Co Polacy sądzą o marce 2006" było poznanie czynników branych pod uwagę przez konsumentów podczas robienia codziennych zakupów, poznanie zmian w stosunku konsumentów do marki i produktów markowych w porównaniu do roku 2005 oraz określenie skali, przyczyn i korzyści płynących z nabywania produktów markowych. Ponadto ważnym celem było poznanie czynników emocjonalnych związanych z marką.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu