BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Gabryszak Renata
Tytuł
Przyszłość społecznie odpowiedzialna : Rola społecznej odpowiedzialności w budowaniu przyszłości przedsiębiorstw
Źródło
Nasz Rynek Kapitałowy, 2006, nr 12, s. 43-44
Słowa kluczowe
Społeczna odpowiedzialność biznesu, Konkurencja rynkowa, Nieuczciwa konkurencja, Etyka biznesu, Etyka przedsiębiorstwa, Wizerunek przedsiębiorstwa, Ład korporacyjny
Corporate Social Responsibility (CSR), Market competition, Unfair competition, Business ethics, Corporate ethics, Company image, Corporate governance
Abstrakt
Konkurencja jest najbardziej widoczną cechą gospodarki rynkowej, która zmusza przedsiębiorców do większej produktywności, ciągłego inwestowania w innowacje techniczne i usprawnienia organizacyjne oraz dostarcza inspiracji twórczych. Wszystko to pod warunkiem zachowania właściwych norm etycznych. Jednym z najbardziej widocznych i odczuwalnych skutków nieuczciwych praktyk jest pogorszenie reputacji wśród dotychczasowych i potencjalnych przyszłych klientów oraz kooperantów, co przekłada się natychmiast na wyniki finansowe. Należy pamiętać, że budowanie image firmy trwa latami, a można ją stracić w jednej chwili.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1508-9711
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu