- Autor
- Gębarowski Marcin
- Tytuł
- Najczęściej popełniane błędy w marketingu targowym : Wyniki badań
- Źródło
- Przegląd Organizacji, 2006, nr 7-8, s. 64-67
- Słowa kluczowe
- Targi, Marketing, Promocja przedsiębiorstwa
Fair, Marketing, Promotion of enterprise - Abstrakt
- Celem artykułu jest wskazanie błędów, które są najczęściej popełniane przez osoby przygotowujące oraz realizujące w przedsiębiorstwach wystąpienia targowe. Uchybienia zostały określone na podstawie obserwacji, których autor dokonał uczestnicząc w kilkudziesięciu wydarzeniach wystawienniczych. Ich empirycznym potwierdzeniem są wyniki badania przeprowadzonego na obszarze województwa podkarpackiego podaczas 16 imprez targowych odbywających się w 8 miastach regionu. Przedmiotem analiz podjętych w ramach badania były targi pojmowane jako narzędzie prowadzenia działań promocyjnych polskich przedsiębiorstw. Zakres czasowy badania objął okres od początku września 2003 r. do końca sierpnia 2004 r.
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Bibliografia
- M. GĘBAROWSKI, Poradnik wystawcy. Cz. X - Budżetowanie wystąpienia targowego, "Gazeta Targowa", nr l (271), 2006, s. 20.
- S. MAJMAN, Obalanie mitów, "Gazeta Targowa", nr l (255), 2003, s. 10.
- P.R. SMITH. Marketing Communications. An Integrated Approach, Kogan Page, London 1993, s. 308.
- D. WATERHOUSE, Making the Most of Exhibitions, Gower, Aldershot 1987, s. 23-25.
- Marketing. Theory and Practice, red. M. J. BARKER, McMillan, London 1995, s. 314
- Cytowane przez
- ISSN
- 0137-7221
- Język
- pol