BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Tytuł
Prezes Daimlera-Chryslera w ogniu krytyki
Źródło
Zarządzanie na Świecie, 2001, nr 1, s. 1-9
Słowa kluczowe
Kierownicy w przedsiębiorstwie, Fuzje i przejęcia, Strategia rozwoju przedsiębiorstwa, Globalizacja działań przedsiębiorstwa, Studium przypadku
Managers in a enterprise, Mergers and acquisitions, Company development strategy, Globalization of enterprise activity, Case study
Firma/Organizacja
Chrysler-Daimler
Abstrakt
Przybliżono postać Juergena Schremppa prezesa firmy Daimler-Chrysler, autora strategii rozwoju Daimlera poprzez fuzję z Chryslerem. Podkreślono, że firma powstała w wyniku fuzji boryka się z wieloma trudnościami, a świat biznesu z zainteresowaniem obserwuje poczynania prezesa Schremppa.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1230-3747
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu