BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Stalk George, Trudeau Robert
Tytuł
Ukryte możliwości w handlu elektronicznym między firmami
Źródło
Nowe Życie Gospodarcze, 2000, nr 37, s. 28-29
Słowa kluczowe
Handel elektroniczny, Internet, Rynki elektroniczne
e-commerce, Internet, Electronic markets
Abstrakt
Ogromny zasięg Internetu i niesłychany potencjał marketingowy spowodowały eksplozję handlu elektronicznego między firmami. Dotychczas niewielu jednak dostawców firm wykorzystywało nowo powstałe możliwości, aby osiągnąć maksymalną przewagę nad konkurencją. Większość z nich traktuje handel elektroniczny głównie jako nowy kanał.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1234-5784
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu