BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kacprzycka Agnieszka
Tytuł
Czuły punkt e-commerce
Źródło
Marketing w Praktyce, 2006, nr 12, s. 8-11
Słowa kluczowe
Handel elektroniczny, Przedsiębiorstwo wirtualne, Serwis internetowy, Wyszukiwarki internetowe
e-commerce, Virtual enterprise, Website, Internet search engine
Abstrakt
Autorka pisze, że połączenie bogatej i różnorodnej oferty z efektywną wyszukiwarką stanowi fundament kazdego sklepu internetowego. W przypadku sklepów online wszystkie czynności zwiane z podejmowaniem decyzji o kupnie produktu w konkretnym sklepie uzależnione są od oferty, a ściślej od możliwości przeszukiwania oferty według dowolnych kryteriów. Autorka powołuje się na badania dowodzące, że wyszukiwanie informacji w serwisach zawierających powyżej 200 podstron, bez dostępu do wyszukiwarki, jest dla użytkownika bardzo utrudnione. Przeciętnej wielkości sklep posiada od 200 do 100 000 podstron w postaci kart produktów.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu