BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Ławicki Jacek St.
Tytuł
Decyduje marka
Źródło
Marketing w Praktyce, 2006, nr 12, s. 12-15
Słowa kluczowe
Marketing partnerski, Wartość marki, Decyzje konsumenckie, Budowanie świadomości marki
Partnership marketing, Brand value, Consumer decision, Branding
Abstrakt
Autor twierdzi, że to prosumenci, czyli lojalni, długoterminowu klienci, bdą w przyszłości wywierać zasadniczy wpływ na sukces rynkowy marki. Jego zdaniem na zatłoczony,, silnie markowym rynku bardzo ważną sprawą jest kreowanie prostiżu marki. Przez rynek silnie markowy należy rozumieć taki, na którym kupujący postrzegają konkurujące ze sobą marki jako znacząco różne i biorą pod uwagę te różnice przy podejmowaniu decyzji o zakupie. Do zasadniczych elementów tworzących prestiż marki, poza reputacją firmy, należy zaliczyć: oddziaływanie handlowców, promocję sprzedaży, opinie użytkowników.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu