BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Augustyn Adrian, Adamus Krzysztof
Tytuł
Multimedialne wsparcie sprzedaży
Źródło
Marketing w Praktyce, 2006, nr 12, s. 16-18
Słowa kluczowe
Innowacje w sprzedaży, Promocja sprzedaży, Wideo, Przedsiębiorstwo wirtualne
Innovations in sales, Selling promotion, Video, Virtual enterprise
Abstrakt
Autorzy porównują sklep istniejący w rzeczywistości i wirtualny. Gdy wchodzimy do rzeczywistego sklepu, widzimy wszystkie dostępne tam artykuły. Zdarza się, iż uświadamiamy sobie wtedy, że właśnie tych rzeczy potrzebowaliśmy. Nasze zakupy przeradzają się w większe niż zakładał początkowy plan. Właściciele e-sklepów mogą odtworzyć takie emocje prawdziwego przeżycia dzięki zastosowaniu wideo. Dotychczas jakość zastosowania klipów była niezadowalająca, głównie ze względu na ograniczoną przepustowość łączy. Jednak wraz ze zmianą sytuacji przychodzi ich zdaniem czas na kolejny krok – wciągnięcie wideo w to, w czym sieć jest najlepsza – interaktywność.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu