BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Thomas Michael
Tytuł
Accountability and Responsibility in the Management of Marketing in the New (European) Economies
Źródło
Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2005, t. 195, s. 5-12, rys., tab., bibliogr. 8 poz. Załącznik
Tytuł własny numeru
Rola nauk o zarządzaniu w kreowaniu społeczeństwa opartego na wiedzy
Słowa kluczowe
Marketing, Efektywność marketingu, Funkcje marketingu, Planowanie strategii marketingowej
Marketing, Marketing efficiency, Marketing functions, Marketing strategy planning
Uwagi
streszcz.
Abstrakt
Podjęto próbę oceny możliwości pomiaru czynników wpływających na wartość dodawaną przez marketing. Podkreślono także znaczenie wskaźników marketingowych i ich rolę w ocenie produktywności działań marketingowych.

The author made an attempt at evaluation of measurement factors which influence on value added by marketing. The emphasis was on importance of marketing ratios and their role in evaluation of marketing actions productivity. (KZ)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Ambler T., Puntoni S. (2003), Measuring Performance, [in:] Marketing Changes, S. Hart (ed.), Thomson Learning, London, Ch. 15.
  2. Davidson J.H. (1999), Transforming the value of company reports through marketing measurement, "Journal of Marketing Management", vol. 15, Issue 8, p. 757.
  3. Galbraith J.K. (2004), The Economics of Innocent Fraud: Truth for Our Time, Allen Lane, London.
  4. Kaplan R., Norton D. (1996), Using the balanced scorecard as a strategic management system, "Harvard Business Review", January/February, vol. 74. Issue 1. p. 75.
  5. Manufacturing - the Marketing Solution (1995), The Chartered Institute of Marketing, Cookham (U.K.).
  6. Measuring Marketing Performance: Results of Council Survey (2001), Marketing Leadership Council, Washington D.C.
  7. Research Priorities: A Guide for Research Programmes and Procedures (2000-2002) (2000), Marketing Science Institute, Cambridge (MA).
  8. Thomas M.J. (2000), Marketing Performance Measurement: Directions for Development, "Journal of Targeting, Measuring and Analysis for Marketing", vol. 9, No. 1, p. 70-91.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0208-6018
Język
eng
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu