BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Zgliczyński-Cuber Tomasz
Tytuł
Komunikacja ciekawa i nijaka
Źródło
Marketing w Praktyce, 2006, nr 12, s. 42-44
Słowa kluczowe
Komunikowanie marketingowe, Wizerunek przedsiębiorstwa, Komunikowanie skuteczne, Strategia komunikowania
Marketing communication, Company image, Effective communication, Communication strategy
Abstrakt
Autor zaleca, aby zanim zaczniemy myśleć o wspieraniu marketingu komunikacją, upewnić się, że nie działamy przeciw sobie. Każda firma, która nawiązuje relacje z rynkiem i prezentuje swoją ofertę, będzie mieć jakiś wizerunek i jakąś reputację. Jeśli nie dba o swój obraz na rynku, powstanie on tak czy inaczej, tylko bez wpływu i kontroli firmy. Problem w tym, czy taki przypadkowy wizerunek będzie ciekawy czy nijaki, a reputacja - dobra czy zła. Najczęstszym sposobem budowania nijakiego własnego wizerunku jest zdaniem autora komunikowanie wszystkiego, co się da, tak szeroko, jak to tylko możliwe.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu