BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Doligalski Tymoteusz
Tytuł
Relacje z klientem w e-biznesie (cz. II)
Źródło
Marketing w Praktyce, 2006, nr 12, s. 51-55
Słowa kluczowe
Marketing internetowy, Zarządzanie Kontaktami z Klientem, Biznes elektroniczny, Technologie telekomunikacyjne
e-marketing, Customer Relationship Management (CRM), e-business, Telecommunication technologies
Abstrakt
Zdaniem autora, e-biznes można określić jako sposób kreacji w przedsiębiorstwie, w którym zastosowanie internetu i technologii teleinformatycznych odgrywa kluczową rolę. Pyta on, czy taki sposób funkcjonowania przedsiębiorstwa wnosi coś nowego w zakresie relacji z klientami? Odpowiedź na pytanie o innowacyjność w relacjach z klientami w e-biznesie, o rozstrzygnięcie, czy kontakty te są rzeczywiście odmienne niż tradycyjne, czy tylko stwarzają taki pozór, może przynieść jedynie dogłębna analiza ich głównych cech. Autor dwie z nich - wirtualizację produktu oraz indywidualizację oferowanej kompozycji wartości do preferencji klienta lub użytkownika - szczegółowo omówił w „Marketingu w Praktyce" nr 8. Przedmiotem jego rozważań w tym numerze są kolejne cechy charakterystyczne dla e-biznesowych relacji.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu