BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Gałecki Maciej
Tytuł
Nazwy handlowe w wyszukiwarkach (cz. II)
Źródło
Marketing w Praktyce, 2006, nr 12, s. 48-50, bibliogr. 1 poz.
Słowa kluczowe
Znaki towarowe, Wyszukiwarki internetowe, Prawo handlowe, Etyka biznesu
Trademarks, Internet search engine, Commercial law, Business ethics
Abstrakt
Autor pisze, że ze względu na ogromne zainteresowanie linkami sponsorowanymi, jako jednej z najskuteczniejszych obecnie i najtańszych przy tym form promocji, od kilku miesięcy wiele mówi się w Polsce i na świecie o aspektach prawnych SEM. Niektóre firmy, planując swoje kampanie linków sponsorowanych, wybierają słowa mogące przynieść im największą korzyść. Jeśli są to nazwy firm konkurencyjnych lub inne zastrzeżone nazwy (produktów czy usług), jest to ewidentnie nieuczciwe postępowanie i można na to zareagować, ale czasem zdarza się, że nazwą firmy jest słowo używane w języku potocznym, którego nie sposób wyeliminować - wtedy jesteśmy w kropce...
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. http://bluerank.blogspot.com
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu