BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kieszkowska-Grudny Agnieszka
Tytuł
Drogo(cenna) pigułka
Źródło
Marketing w Praktyce, 2006, nr 12, s. 63-66
Słowa kluczowe
Przemysł farmaceutyczny, Rynek farmaceutyczny, Strategia cen, Ceny
Pharmaceutical industry, Pharmaceutical market, Pricing strategies, Prices
Abstrakt
Światowy rynek farmaceutyczny w 2005 r. wart był 602 mld USD i wzrósł w porównaniu z rokiem 2004 o 8 proc. Rynek europejski stanowi jego 30 proc. Tylko 2,5 proc. sprzedaży europejskich generuje rynek polski. To 0,75 proc. obrotów globalnego rynku farmaceutycznego - niby niewiele. Jednak, gdy przychodzi do płacenia za konieczny specyfik, zastanawiamy się, czy musi to tyle kosztować? Autorka zastanawia się, co stanowi o cenie leku, jakie decyzje podejmuje firma, przygotowując do wprowadzenia nowy lek, jak tworzy strategie cenowe oraz buduje politykę cenową?
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu