BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Pogorzelski Jacek
Tytuł
Nowy poziom jakości produktu
Źródło
Marketing w Praktyce, 2006, nr 12, s. 80-83
Słowa kluczowe
Jakość, Jakość produktu, Filozofia jakości, Jakość życia
Quality, Product quality, Philosophy of quality, Quality of life
Abstrakt
Jakość jest pojęciem wieloznacznym i nieprecyzyjnym. Autor przyjmuje, że składają się na nią wszystkie aspekty produktu wpływające na doznania użytkownika w kontakcie z nim. Tak zdefiniowana jakość jest kontrolowana przez producenta, ale jej wyznacznikiem jest użytkownik produktu i jego reakcja na produkt. Nowe jakościowo produkty można poznać po tym, że oferują nowe powody do zakupu. Nie tylko same są na innym poziomie jakości, ale i wynoszą potrzeby nabywców na inny poziom. Z reguły są bardziej złożone, wieloaspektowe i oferują więcej możliwości. Zdarza się, że większość oferowanych funkcji nie jest używanych, ale ich posiadanie jest istotne w procesie podejmowania decyzji o zakupie. Wielu nabywców, nawet jeśli nie korzysta z wielu funkcji telefonu, to chce mieć jednak model, który oferuje dużo możliwości (na wszelki wypadek oraz dlatego, żeby być na czasie).
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu