BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Smaga Marta
Tytuł
Kim są e-klienci?
Źródło
Marketing w Praktyce, 2006, nr 12, s. 84-87
Słowa kluczowe
Handel elektroniczny, Przedsiębiorstwo wirtualne, Użytkownicy internetu, Badania ankietowe
e-commerce, Virtual enterprise, Internet users, Questionnaire survey
Abstrakt
Pod względem odsetka internautów jesteśmy na jednym z ostatnich miejsc w Unii Europejskiej (Internet World Stats, 2006). Dzieli nas przepaść od krajów skandynawskich, w których najwięcej, bo około 70 proc., ludności korzysta z sieci. Daleko nam także do średniej europejskiej, szacowanej na połowę populacji. Polski internet rozwija się jednak szybko. Gonimy Europę nie tylko ilościowo ale także jakościowo. Polacy spędzają w internecie coraz więcej czasu i korzystają z niego coraz bardziej świadomie. Systematycznie rozszerza się także wachlarz usług oferowanych przez portale i serwisy e-commerce. Autorka zastanawia się kim są e-klienci oraz co i dlaczego kupują w internecie?
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu