BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Szymczak Jadwiga, Urbaniak Maciej
Tytuł
Satysfakcja klienta jako wyznacznik konkurencyjności przedsiębiorstw
Źródło
Problemy Jakości, 2006, nr 12, s. 25-29, przypisy
Słowa kluczowe
Klient, Zarządzanie zadowoleniem klientów, Konkurencyjność przedsiębiorstwa
Customer, Customer satisfaction management, Enterprise competitiveness
Uwagi
Zawiera tabele: [1] Grupy interesariuszy, jakie przedsiębiorstwa biorą pod uwagę kształtując relacje z otoczeniem (wyniki badań z 2006 r. porównanie pomiędzy segmentami w zależności od sektora, zasięgu działania przedsiębiorstwa; w odsetkach wskazań), [2] Grupy interesariuszy, jakie przedsiębiorstwa biorą pod uwagę kształtując relacje z otoczeniem (wyniki badań z 2006 r. porównanie pomiędzy segmentami w zależności od liczby pracowników oraz od pochodzenia kapitału; w odsetkach wskazań), [3] Grupy interesariuszy, jakie przedsiębiorstwa biorą pod uwagę kształtując relacje z otoczeniem (wyniki badań z 2006 r. porównanie pomiędzy segmentami w zależności od posiadania certyfikatu ISO 9001, ISO 14001, PN-N/OHSAS 18001 oraz od obsługiwanego rynku; w odsetkach wskazań), [4] Działania podejmowane przez firmy w zakresie kształtowania relacji z klientami (wyniki badań z 2006 r. porównanie pomiędzy segmentami w zależności od sektora, zasięgu działania przedsiębiorstwa, pochodzenia kapitału; w odsetkach wskazań, średnie rang), [5] Działania podejmowane przez firmy w zakresie kształtowania relacji z klientami (wyniki badań z 2006 r. porównanie pomiędzy segmentami w zależności od liczby pracowników oraz od obsługiwanego rynku; w odsetkach wskazań, średnie rang), [6] Działania podejmowane przez firmy w zakresie kształtowania relacji z klientami (wyniki badań z 2006 r. porównanie pomiędzy segmentami w zależności od posiadania systemów ISO 9001, ISO 14001, PN-OHSAS 18001; w odsetkach wskazań, średnie rang), [7] Metody oceny zadowolenia klientów (wyniki badań z 2006 r. porównanie pomiędzy segmentami w zależności od sektora, zasięgu działania przedsiębiorstwa; w odsetkach wskazań), [8] Metody oceny zadowolenia klientów (wyniki badań z 2006 r. porównanie pomiędzy segmentami w zależności od liczby pracowników oraz pochodzenia kapitału; w odsetkach wskazań), [9] Metody oceny zadowolenia klientów (wyniki badań z 2006 r. porównanie pomiędzy segmentami w zależności od posiadania certyfikatu ISO 9001 oraz od obsługiwanego rynku; w odsetkach wskazań)
Abstrakt
W artykule został rozważony problem satysfakcji klientów, który w realiach gospodarczych naszego kraju nabiera szczególnego znaczenia. Chodzi tutaj nie tylko o jednorazowe zainteresowanie nabywców danymi ofertami lecz o zapewnienie im wyjątkowo korzystnych wręcz unikalnych warunków sprawiających, że klient czy nabywca zaczyna firmę traktować jako sobie bliską, wiążąc możliwości zaspokojenia swoich potrzeb, pragnień, oczekiwań i dążeń, przynajmniej przez pewien okres, przede wszystkim z daną jednostką.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0137-8651
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu